Op deze pagina houden wij je op de hoogte van de vacatures bij Phoenix.
Financiële administratie
Op onze financiële administratie zijn op dit moment twee plekken beschikbaar. We zoeken een assistent controller en een financieel administratief HR-medewerker. Hieronder lees je meer.
Assistent controller
Als assistent controller werk je nauw samen met het relatief kleine finance team, waaronder de financieel manager. Je hebt affiniteit met automatisering en interesse in de nieuwe (digitale) ontwikkelingen binnen finance. Daarnaast zijn wij op zoek naar iemand die niet bang is om vragen te stellen en mee te denken in het optimaliseren van de werkprocessen. Je hebt inzicht in het grotere geheel en tegelijkertijd oog voor detail. Denk hierbij aan de volgende taken:
- het begrijpen en uitvoeren van de volledige boekhouding;
- het analyseren van data;
- het ondersteunen van de financieel manager bij het maken en begrijpen van managementrapportages;
- meedenken over optimalisatie binnen finance en het waarborgen van continuïteit.
Als spil van de financiële afdeling ben jij degene die de touwtjes aan elkaar knoopt. Je bewaakt deadlines en handelt zaken efficiënt af. Hierbij ben je onder andere verantwoordelijk voor de financiële afhandeling van de cursistenadministratie, de facturatie, het debiteurenbeheer en de crediteurenadministratie. Daarnaast draag je zorg voor de interne financiële afhandeling.
Profiel
- Je bent zorgvuldig, secuur, verantwoordelijk en leergierig;
- Je hebt minimaal een mbo+-opleiding in de richting van Moderne Bedrijfsadministratie afgerond;
- Enkele jaren ervaring met daarbij affiniteit voor cijfers en financiële processen;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
- Je beschikt over een hbo-werk- en -denkniveau;
Wij bieden
- Een salaris van €3.800-€4.100 bruto p/m (bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van leeftijd en ervaring);
- 28 tot 32-urige werkweek;
- Een warme en informele werkomgeving.
- Locatie: Utrecht. Thuiswerken mogelijk voor 1 dag per week;
- De mogelijkheid tot het volgen van workshops en cursussen;
- Goede pensioenregeling;
- NS Businesscard.
Geïnteresseerd in deze functie? Neem dan contact op met marjoriemolensky@phoenixopleidingen.nl
Financieel administratief HR-medewerker
Als financieel administratief HR-medewerker combineer je de werkzaamheden ten behoeve van de personeelsadministratie met de standaard administratieve werkzaamheden ten behoeve van de (kleine) afdeling financiën. Je hebt enerzijds afgebakende administratieve taken ten aanzien van HR en anderzijds uitvoerende financiële taken. Dit ter ondersteuning én als onderdeel van de afdeling financiën. Je hebt veelvuldig contact met collega’s en zeker ook onze cursisten. Je werkdagen bestaan vooral uit:
- meedenken over het professionaliseren van de HR-werkzaamheden;
- inrichten van het (nieuw) HR-systeem en de procedure;
- administratieve werkzaamheden ten behoeve van ons personeel;
- verwerken van declaraties;
- verwerken van de personeelsadministratie;
- bijhouden en waarborgen van salarismutaties en deze tijdig doorzetten naar de salarisadministratie;
- digitaal bijwerken financiële administratie;
- ondersteunen van de financieel manager en assistent controller.
Wij zoeken een fanatieke en leergierige medewerker die een passie en affiniteit heeft met cijfers en daarin ook wil groeien. De functie is voor 24 uur, waarbij je de mogelijkheid hebt één dag per week thuis te werken na je inwerkperiode. De overige twee dagen werk je op onze hoofdlocatie in Utrecht. Je hebt vaste wekelijkse werkdagen en je bent in ieder geval werkzaam op woensdag. Werktijden zijn in overleg.
Profiel
Je bent ambitieus, integer, verantwoordelijk, zeer zorgvuldig en communicatief vaardig. Je voelt je prettig in een dynamische omgeving, bij afwisseling in je takenpakket en hebt een hands-on mentaliteit. Je past binnen een persoonlijke en mensgerichte werkomgeving en vindt het leuk om in contact te staan met je omgeving. Op deze afdeling is het belangrijk dat je interesse hebt voor kantoorautomatisering en bekend bent met Office365. Ervaring met Exact online is een pré. Voor deze functie zijn wij bij voorkeur op zoek naar iemand die minimaal mbo-geschoold is en al ervaring heeft met financiën en HR.
Wij bieden
- Een salaris van € 3.500 - €3.800 bruto p/m (bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van leeftijd en ervaring);
- Een werkplek binnen ons hechte en kleine team;
- Begeleiding bij je functie en mogelijkheden in de toekomst tot het volgen van workshops bij Phoenix Opleidingen;
- Een warme en informele werkomgeving;
- Een werkplek waarbij je je vakinhoudelijk en op persoonlijk vlak kunt ontwikkelen;
- Goede pensioenregeling;
- NS Businesscard.
Geïnteresseerd in deze functie? Neem dan contact op met marjoriemolensky@phoenixopleidingen.nl
Verzorging
Gastvrijheid staat hoog in ons vaandel. Onze soepen zijn vermaard en we houden ervan als onze panden gezellig en netjes zijn. Lijkt het jou leuk om onze cursisten en medewerkers te verzorgen, elke dag een lekkere lunch klaar te maken en onze panden mooi aan te kleden en schoon te houden? Dan zijn wij naar jou op zoek.
Wie zoeken wij?
We zoeken een flexibele gastvrouw of -heer voor wie gastvrijheid een vanzelfsprekendheid is. We vragen van je dat je affiniteit hebt met catering en verzorging, dat je zelfstandig kunt werken en inzicht hebt in het werkproces.
Wat ga je doen?
Je komt te werken in ons team van de verzorging. Dat houdt in dat je je bezighoudt met de schoonmaak van de panden, het in orde maken van de keuken, het bedenken en bereiden van gezonde en voedzame lunches (soepen, salades en brood) en het weer opruimen en schoonmaken van de werkplek en de openbare ruimtes, zodat medewerkers en cursisten zich thuis voelen.
Wat bieden we?
We bieden je een baan voor minimaal 3 wisselende dagen (gemiddeld 19,5 uur) per week, in een hecht en gezellig team van ongeveer 11 personen, dat al vele jaren samenwerkt en goed op elkaar is ingespeeld. Je werkt op wisselende locaties in Utrecht, voornamelijk overdag van 8.00-15.00 uur, af en toe op zaterdag en in de avonduren. Ons werk kent piekmomenten, wat betekent dat soms een dag extra gewerkt wordt en in rustiger weken een dag minder. We vragen dus van je dat je flexibel inzetbaar bent. Anderzijds zijn wij ook bereid en in staat om mee te bewegen met jouw wensen als dat nodig is.
Lijkt het jou wat om bij ons te komen werken? Neem dan contact op met gerardpessel@phoenixopleidingen.nl
Schoonmaak
Een schone en verzorgde werkomgeving is belangrijk. Onmisbaar daarbij is iemand met aandacht voor die omgeving, met zorg voor de spullen en met oog voor wat even opgefrist moet worden. En vind je het bovendien fijn om als gastvrouw of gastheer onze medewerkers en onze gasten op persoonlijk wijze welkom te heten? Dan ben jij degene voor wie deze vacature bedoeld is.
Wie zoeken wij?
We zoeken een schoonmaker/schoonmaakster, die zelfstandig werkend onze panden in orde maakt en daarbij de daarvoor benodigde tijd goed kan plannen. Het is fijn als je een flexibel mens bent, ontspannen kunt improviseren als dat nodig is en goede contactuele eigenschappen hebt.
Wat ga je doen?
Je gaat deel uitmaken van ons team van de verzorging. Je bent gastvrouw of -heer die medewerkers en bezoekers welkom weet te heten. Je reinigt vloeren en toiletten, leegt prullenbakken, zet stoelen recht in onze werkruimtes; enfin, je verricht alle voorkomende schoonmaakwerkzaamheden. Als dat een enkele keer nodig is spring je, in goed onderling overleg, in bij je collega's van de catering.
Wat bieden we?
We bieden je een baan voor vier à vijf ochtenden (of, als dat je beter past, avonden) per week, waarin je wisselend onze panden onderhoudt. Daarbij word je deels ondersteund door je collega's van de verzorging, die ook een deel van de dagelijkse schoonmaak op zich nemen. Dat hechte en gezellige team bestaat uit ongeveer 11 personen.
Geïnteresseerd? Neem dan contact op met Gerard Pessel: gerardpessel@phoenixopleidingen.nl .